ارسال رایگان برای خرید بالای 50 هزار تومان ..

نرده ها جدول دور باغچه ای

طرح ها و ابعاد نرده ها جدول دور باغچه ای
برای مشاهده دسته بندی هر سایز،روی سایز مورد نظر کلیک کنید

جدول دور باغچه ای - زیماکفپوش

جدول دور باغچه ای یا جدول فانتزی یکی از جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات برای مدیریت باغ و دکوراسیون فضای سبز است. استفاده از جدول دور باغچه علاوه بر زیبایی اطراف فضای سبز به ایمن نگه داشتن فضای سبز و جلوگیری از محو شدن آن از عوامل نامطلوب محیطی کمک می کند. جدول دور باغچه ای پلیمری و جدول دور باغچه ای واش بتن دو تا از زیباترین محصولات جدول های بتنی تزئینی هستند.

مکان های مورد استفاده

از این محصولات در باغ ها، باغچه ها، حیاط ها و پیاده روها استفاده می شود. البته بسته به نوع کاربری و نوع آب و هوای هر منطقه باید نوع جدول(پلیمری، ویبره ای و واش بتن) را نیز انتخاب کرد

ویژگی ها و مزایای جدول دور باغچه ای

  • تنوع در طرح و رنگ
  • مقاومت و دوام بالا
  • مناسب تمام مناطق آب و هوایی
  • مقاوم در برابر ضربه
  • اجرای آسان

انواع جدول دور باغچه ای

جدول دورباغچه یکی از محصولاتی است که به سه نوع  ویبره ای،پلیمری،واش بتن  تولید می شود وزیماکفپوش یکی از تولیدکنندگان مطرح و با تجربه در این زمینه می باشد.

جدول های پلیمری:

این جدول ها از سیمان سفید، ماسه، سیمان خاکستری، ماسه، رزین و … تشکیل شده اند که از مهمترین مزایای این نوع جدول ها می توان به مقاومت در برابر سرما و گرما، مقاومت فشاری بالا و جذب آب کم اشاره کرد. این نوع جدول ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و در اندازه های مختلف قابل ساخت هستند.

جدول های ویبره ای:

این نوع جدول از رنگدانه های رنگی، سیمان، ماسه تشکیل شده است. این نوع جدول نسبت به سایر جدول های باغ ارزانتر است و به راحتی قابل نصب می باشد. در نظر داشته باشید که این نوع جدول جذب آب بالایی دارد، بنابراین نباید در مناطق سردسیر از آن استفاده کرد.

جدول های واش بتن:

جدول های دور باغچه برای واش بتن جذابیت منحصر به فردی دارند و کاربردهای تزئینی زیادی دارند. این جدول ها به دو دسته رزینی و بدون رزین تقسیم می شوند که در مناطق مختلف سردسیری و گرمسیری قابل استفاده هستند. نوع بدون رزین، جذب آب بالایی دارد و برای مناطق سردسیر چندان مناسب نیست 

راهنمای خرید انواع جداول دورباغچه ای

جدول های بتنی یا دور باغچه ای یکی از پرکاربردترین وسایل امروزی در جهان است.

کاربردهای آن در شهر، معابر و حتی موارد غیر عمومی مانند محوطه سازی باغ، ویلا، باغ، اطراف درختان و … می باشد.

جدول های بتنی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله طرح ها و رنگ های متنوع بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

شکل های زیبای این محصولات در صورت مونتاژ جلوه بسیار زیبایی به فضای شما می بخشد و ظاهری یکپارچه ایجاد می کند.

استحکام بالای آن به دلیل استفاده از بتن در ساخت آن و تنوع زیاد اشکال آن است

مواردی وجود دارد که کاربردهای آن افزایش یافته است.

جدول های بتنی به مقاومت بالایی نیاز دارند.

شرایطی مانند هوای سرد یا چرخه یخ زدگی و مواردی از این دست در مورد بتن صدق می کند

آسیب جدی وارد می کند.

به منظور کاهش میزان آسیب به آن و افزایش مقاومت آن، تغییراتی در ترکیب و ساخت آن ایجاد می شود.

به عنوان مثال در موادی که در بتن استفاده می شود از روان کننده ها و حباب ها برای افزایش مقاومت آنها استفاده می شود.

هنگام انتخاب جدول بتنی باید به شرایط محیطی محل استفاده (حوایی، رطوبت، سرد) توجه شود.

اگر تصمیم به خرید و نصب جدول دورباغچه ای بتنی دارید، توصیه می کنیم اگر

محل کار شما یک منطقه سرد است از جدول دور باغچه پلیمری استفاده کنید

قیمت جدول دور باغچه ای

با توجه به مصالح مصرفی در این محصولات و نوع فرآیند تولید، قیمت آنها تعیین می شود. در نوع تولید به روش پلیمری و واش بتن محصولات نسبت به ویبره ای قیمت های مختلفی خواهد داشت (به دلیل تفاوت در نوع ماده در هر نوع) خواهد داشت. اما برخی از تولیدکنندگان در تولید این محصولات از مواد افزودنی و مواد بی کیفیت استفاده می کنند و قطعاتی را با ظاهری مشابه محصولات مرغوب تولید می کنند و با قیمت پایین عرضه می کنند. لازم به ذکر است که کیفیت یک محصول و بازدهی آن با توجه به قیمت بسیار مهم است و در هنگام خرید این اقلام باید مورد توجه قرار گیرد

مرکز تولید کننده نرده ها جدول دورباغچه ای

زیما کفپوش یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع نرده ها جدول دورباغچه ای  و مدل های مختلف نرده ها جدول دورباغچه ای را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت، عرضه می کند.

مجموعه زیما کفپوش، با تولید نرده ها جدول دورباغچه ای  در رنگ ها و طرح های مختلف، تمام سلیقه های مشتریان خود را مد نظر قرار داده است و شما هم می توانید از این مجموعه تولیدی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

. یکی از مزیت های ما در تولید این محصولات کیفیت عالی همراه با تمامی استانداردها با بهترین دستگاه های روز دنیا می باشد.

خرید نرده ها جدول دورباغچه ای در تهران،کرج و تمام نقاط ایران

شما مشتریان عزیز می توانید از تهران، کرج و تمام نقاط ایران برای خرید نرده ها جدول دورباغچه ای به زیما کفپوش مراجعه کنید و این شرکت معتبر برای سهولت خرید تمام مشتریان خود از هر جای کشور، سایت زیماکفپوش برای خرید اینترنتی راه اندازی کرده است

خرید موزاییک پرسی به صورت آنلاین و اینترنتی

اگر ساکن تهران و شهرهای نزدیک نیستید و امکان خرید حضوری از دفتر فروش زیما کفپوش را ندارید، به راحتی و در کمترین زمان می توانید در سایت zimakafpoosh.com سفارش خود را ثبت کنید.

در روش خرید نرده ها جدول دورباغچه ای به صورت آنلاین و اینترنتی از سایت، ابتدا می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل بفرمایید و بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد انواع نرده ها جدول دورباغچه ای، برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه اقدام کنید.