ارسال رایگان برای خرید بالای 50 هزار تومان ..

کفپوش بتنی پرسی

کفپوش بتنی پرسی - زیماکفپوش

کفپوش بتنی پرسی یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی است که برای کف حیاط ها، باغ ها، پارک ها و سایر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه اغلب به عنوان “کفپوش بتنی” نامیده می شود، این نام کمی گمراه کننده است. سیمان پرتلند ماده اصلی کفپوش های بتنی است اما به این ماده ختم نمی شود و این محصول بتنی حاوی ماسه، سنگدانه، آب و مواد افزودنی مختلف برای کارکردهای خاص یا رنگ آمیزی آن استفاده می شود.

مخلوط‌های سنگفرش بتنی در قالب‌هایی با اشکال و اندازه‌های مختلف ریخته می‌شوند و دال‌های سنگفرش می‌توانند حداقل 8000 پوند فشار در هر اینچ مربع را تحمل کنند. کفپوش های بتنی همانطور که گفتیم یکی از قطعات پیش ساخته بتنی با پوشش بتنی سخت هستند که مقاومت سایشی بالایی دارند. روسازی بتنی مطابق استاندارد ملی  755 برای مناطقی که نیاز به مقاومت بالا و عمر طولانی دارند و معمولا دارای ضمانت مادام العمر هستند استفاده می شود.

طرح و ابعاد

این کفپوش های دوست داشتنی کاملا سطحی صاف و تنوع در طرح بندی ندارند.

ابعاد این قطعات شامل:

  • 6*20*10 سانتی متر
  • 6*20*20 سانتی متر
  • 6*40*40 سانتی متر
  • 6*50*50 سانتی متر
  • 6*60*60 سانتی متر

رنگبندی عمده این محصولات نیز شامل موارد زیر است:

  • طوسی
  • قرمز
  • زرد
  • سبز و تمامی رنگ های سفارشی

مزایا و ویژگی های کفپوش بتنی

یکی از مزایای کفپوش بتنی این است که اگر هر یک از دال های بتنی ریخته، ترک خورده یا از بین برود، می توان آن را جدا کرد و جایگزین کرد. مسیرهایی که با این محصول بتنی هموار می شوند معمولا بین 20 تا 30 سال و گاهی تا 50 سال دوام می آورند. از دیگر مزایای کفپوش بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، آسیب های محیطی، ترک خوردگی، خراشیدگی و غیره.

مقاومت بالا در مکان های با محتوای بالای مواد در مکان های صنعتی (مواد شیمیایی و …)

سرعت بالا در اجرای پروژه و نصب آسان

دوستدار محیط زیست

دوام و ماندگاری

هزینه کم برای تعمیر، نگهداری و تمیز کردن

مقاوم در برابر عایق حرارتی، آتش سوزی و بلایای طبیعی

مقاوم در برابر سرخوردگی عابران پیاده و وسایل نقلیه

تنوع زیادی از بافت، رنگ و پرداخت

معایب کفپوش بتنی

کفپوش های بتنی اگرچه دارای مزایا و مزایا بسیار زیادی هستند، اما کامل نیستند و معایب اصلی این دسته از محصولات بتنی عبارتند از:

امکان جذب رطوبت در صورت عدم وجود زیرساخت و نصب مناسب

ایجاد کپک، قارچ و غیره در تماس با رطوبت

امکان آسیب رساندن به افراد، اشیا و … در برخورد شدید با آن

روش های تولید کفپوش بتنی فشرده

کفپوش بتنی فشرده به سه روش زیر تولید می شود:

 پرس خشک

پرس تر

پرس درجا

در این مقاله روش پرس خشک و تر را به روشی ساده برای شما شرح داده ایم

روش تولید خشک

در روش تولید پرس خشک محصول به دو قسمت صورت و لایه پایه تقسیم می شود.

در این روش ابتدا لایه زیرین داخل قالب ریخته می شود و پس از پرس ده تنی لایه، سپس لایه رویی ریخته می شود و مجدداً پرس ده تنی با لرزش روی زمین اعمال می شود و بلافاصله قطعه مورد نظر شکل گرفته و آماده دپو و بارگیری می باشد و همچنین حجم بالای تولید را می توان از مزایای این محصول دانست.

اما به دلیل آب محدود طرح اختلاط، یکپارچگی سطح پایین است و دوام محصول کمی کمتر می شود، اما از نظر مصرف رنگ و هزینه اقتصادی، این روش مناسب تر است زیرا نیازی نیست. برای رنگ آمیزی کامل ملات اضافه شده فقط باید به سطح اضافه شود.

روش تولید به روش تر

در این روش بتن آماده شده در قالب ریخته شده و سپس پرس به وزن 500 تن در محصول وارد می شود و در عین حال خلاء دستگاه بیشتر آب قطعه را گرفته و سپس از قالب خارج می شود. با همان خلاء و سپس قطعات با طناب به حمام بخار منتقل می شوند و پس از گذشت 24 ساعت زمان سفت شدن یا فرآوری سپری شده، آماده بسته بندی و انتقال به محل دفن می شوند. در این روش به دلیل دوغاب بودن سطح کار در حین پرس، دستگاه صافتر بوده و سطح صاف تری نسبت به سایر محصولات و در نتیجه مقاومت بالاتری خواهد داشت

مرکز تولید کننده کفپوش بتنی پرسی

زیما کفپوش یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع کفپوش های بتنی پرسی و ویبره است و مدل های مختلف کفپوش بتنی پرسی را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت، عرضه می کند.

مجموعه زیما کفپوش، با تولید کفپوش بتنی پرسی در رنگ ها و طرح های مختلف، تمام سلیقه های مشتریان خود را مد نظر قرار داده است و شما هم می توانید از این مجموعه تولیدی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مزیت های ما در تولید این محصولات کیفیت عالی همراه با تمامی استانداردها با بهترین دستگاه های روز دنیا می باشد.

خرید کفپوش بتنی پرسی در تهران،کرج و تمام نقاط ایران

شما مشتریان عزیز می توانید از تهران، کرج و تمام نقاط ایران برای خرید کفپوش بتنی پرسی به زیما کفپوش مراجعه کنید و این شرکت معتبر برای سهولت خرید تمام مشتریان خود از هر جای کشور، سایت زیماکفپوش برای خرید اینترنتی راه اندازی کرده است

خرید کفپوش بتنی پرسی به صورت آنلاین و اینترنتی

اگر ساکن تهران و شهرهای نزدیک نیستید و امکان خرید حضوری از دفتر فروش زیما کفپوش را ندارید، به راحتی و در کمترین زمان می توانید در سایت zimakafpoosh.com سفارش خود را ثبت کنید.

در روش خرید کفپوش بتنی پرسی به صورت آنلاین و اینترنتی از سایت، ابتدا می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل بفرمایید و بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد انواع کفپوش بتنی پرسی ، برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه اقدام کنید.