ارسال رایگان برای خرید بالای 50 هزار تومان ..

کفپوش بتنی ویبره ای

یکی از انواع کفپوش های بدون ساب و فشار( فشار پرسی)،کفپوش بتنی ویبره ای است که با استفاده از میکسر بتن (میکسر یا بتن کن) و تسمه نقاله مجهز به ویبره تولید می شود. در این روش از قالب‌های لاستیکی استفاده می‌شود که طرح‌های مختلفی دارند و پس از فرآیند خشک‌کردن کف، طرح ماتریس روی آن نقش می‌بندد. کفپوش بتنی ویبره ای یکی از ارزان ترین انواع کفپوش های تولید شده در بازار است و این به دلیل نوع و سرعت تولید این نوع قطعات پیش ساخته بتنی می باشد.

ابعاد کفپوش های بتنی ویبره ای

کفپوش های بتنی ویبره ای سایز 20*20 سانتی متر

کفپوش های بتنی ویبره ای سایز 40 * 40 سانتی متر

کفپوش بتنی ویبره ای - زیماکفپوش

طرح های کفپوش بتنی ویبره ای

طرح پوست ماری قابدار

طرح پوست ماری بدون قاب

طرح سکه ای

طرح ستاره ای

طرح سکه برای نابینایان

طرح چهارخط برای نابینایان

رنگ های رایج کفپوش های بتنی ویبره ای

کفپوش بتنی طوسی

کفپوش بتنی قرمز

کفپوش بتنی زرد

مزایا، معایب و ویژگی های آنها

از مهمترین مزایای این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با قیمت مناسب نسبت به سایر کفپوش هایی که در حال حاضر تولید می شوند. این امر نیز به دلیل عدم استفاده از افزودنی های بتن در این محصول اتفاق می افتد

این محصولات بسیار ساده و آسان نصب می شوند و به راحتی با ملات ماسه سیمان قابل نصب می باشند

تنوع زیاد طرح و رنگ بندی و همچنین تولید در رنگ های سفارشی

قابل استفاده در حیاط، پیاده رو، پشت بام و…

اما یکی از مهمترین معایب این محصولات عدم استفاده از آنها در مناطق سردسیر است. به دلیل عدم استفاده از افزودنی های بتن در این قطعات بتنی فوق العاده، استفاده از آنها در مناطق سردسیر توصیه نمی شود و پس از یک چرخه سرما می تواند آسیب دیده و پاشیده شود. اگر مکان پروژه شما از لحاظ آب و هوا جزو مناطق سرد است، می توانید از موزاییک پلیمری استفاده کنید.

فرآیند تولید کفپوش بتنی

در ابتدای فرآیند تولید کفپوش بتنی ویبره، ابتدا مواد اولیه کفپوش بتنی را با هم مخلوط کرده و مواد لازم را به وسیله دستگاه اندازه گیری در قالب های پلاستیکی ریخته و روی نوار نقاله قرار می دهند. تسمه نقاله به عنوان یک ویبره عمل می کند. برای بیرون آوردن هوای داخل مواد روی قالب ها ویبره اعمال می شود و در مرحله بعد موزاییک ها را حدود 5-6 ساعت نگه می دارند تا خشک شوند سپس کف بتنی را از قالب خارج کرده و در آب قرار داده و در نهایت بسته بندی می کنند

الگوهای محصول کفپوش های بتنی ویبره ای

همه ما می دانیم که یکی از ارکان اصلی محصولات بتنی اشکال آن است. در تولید موزاییک های ویبره معمولا از قالب های لاستیکی استفاده می شود که یکی از بهترین قالب ها برای تولید محصولات ویبره می باشد. البته لازم به ذکر است که این گفته تجربه گروه تولیدی صنعتی زیماکفپوش بوده و امکان استفاده از هر نوع ماتریس دیگری از سایر سازندگان وجود دارد

قیمت کفپوش بتنی ویبره ای

این نوع کفپوش های بتنی ویبره ای با توجه به متریال و روش تولید سنتی (کهنه‌سازی) مناسب‌ترین قیمت را در بین سایر کفپوش‌ها دارد. اما فراموش نکنید که هنوز هم تولیدکنندگانی هستند که این محصولات را با ظاهری مشابه اما با مواد بی کیفیت تولید می کنند و با قیمت کمتری عرضه می کنند. به یاد داشته باشید که خرید ارزان می تواند ضررهای بسیار زیادی را در ماه های آینده به شما وارد کند. پس حتما تولیدکنندگان، تولیدکنندگان و فروشگاه های معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

مرکز تولید کننده کفپوش بتنی ویبره ای

زیما کفپوش یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع کفپوش ها و موزاییک هاست و مدل های مختلف کفپوش بتنی ویبره ای را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت، عرضه می کند.

مجموعه زیما کفپوش، با تولید کفپوش بتنی ویبره ای در رنگ ها و طرح های مختلف، تمام سلیقه های مشتریان خود را مد نظر قرار داده است و شما هم می توانید از این مجموعه تولیدی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

. یکی از مزیت های ما در تولید این محصولات کیفیت عالی همراه با تمامی استانداردها با بهترین دستگاه های روز دنیا می باشد.

خرید کفپوش بتنی ویبره ای در تهران،کرج و تمام نقاط ایران

شما مشتریان عزیز می توانید از تهران، کرج و تمام نقاط ایران برای خرید کفپوش بتنی ویبره ای به زیما کفپوش مراجعه کنید و این شرکت معتبر برای سهولت خرید تمام مشتریان خود از هر جای کشور، سایت زیماکفپوش را برای خرید اینترنتی راه اندازی کرده است

خرید کفپوش بتنی ویبره ای به صورت آنلاین و اینترنتی

اگر ساکن تهران و شهرهای نزدیک نیستید و امکان خرید حضوری از دفتر فروش زیما کفپوش را ندارید، به راحتی و در کمترین زمان می توانید در سایت zimakafpoosh.com سفارش خود را ثبت کنید.

در روش خرید کفپوش بتنی ویبره ای به صورت آنلاین و اینترنتی از سایت، ابتدا می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل بفرمایید و بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد انواع کفپوش بتنی ویبره ای، برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه اقدام کنید.